perjantai 27. kesäkuuta 2014

Lepoa, selfieitä ja saippuakuplia

Lepopäivä

Pitää kerätä voimia, että jaksaa taas...
...niin täytyy juu. Aattele, että mun pitää jaksaa vielä ihan koko elämä...
Kaunis tie taivaisiin...
...oikastaan vaan tästä taivastien poikki peräkanaa kuin köyhän talon porsaat.

Selfiet on vissiin in nyt...



Oisko tää ok?

Ei ehkä kuitenkaan tää?

Pitääks siinä selfiessä hymyillä?





Okei, mä valitsen tän.



Mä otan mun selfieen mukaan tän mitä Ihaasta on jäljellä kun tää on niin luppana.


Älä syö koskaan saippuaa ettei sulle käy niinku mulle...





...että alkaa jututkin olla pelkkiä kuplia.



Tänäänkin satoi.
Tyrnin kukinnassa on tänä vuonna jotain outoa. Toivottavasti tulee marjoja.
Spagetti bolognese katosi liukkaasti nälkäisiin suihin.


Nämä on rakkaudella kerätty pienin kätösin ja posket punaisina toimitettu äitille. Ihanat!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti